Please use this identifier to cite or link to this item: http://cdr.uum.edu.my/jspui/handle/123456789/199
Title: PERANAN DATA ANALISIS DALAM MENINGKATKAN PENGUNJUNG KE THE BOX CHALET
Authors: Abd Hamid, Rawiyah
Ramli, Azahari
Husin, Nurul Sharniza
Keywords: prestasi perniagaan;servis perkhidmatan;kepuasan pelanggan;kualiti perkhidmatan
Issue Date: 2024
Publisher: PKKPK
Abstract: Kes ini adalah mengenai Puan Nurul yang gelisah dengan prestasi perniagaan di The Box Chaletnya. Hal ini kerana jumlah pengunjung yang datang menginap di The Box Chaletnya agak menurun. Permasalahan yang dapat dikenalpasti adalah berkaitan dengan servis perkhidmatan dan juga kepuasan pelanggan. Kajian kes ini adalah untuk mengenal pasti dan menguji tahap kualiti perkhidmatan dan kepuasan pelanggan. Antara elemen-elemen dalam penyediaan perkhidmatan adalah Tangible,adequacy in service supply,understanding and caring,assurance and convinience yang perlu diberikan perhatian bagi menjamin kelansungan perniagaan yang dijalankannya. Puan Nurul yakin bahawa servis perkhidmatan yang baik dapat menjamin tahap kepuasan pelanggan yang tinggi dan melestarikan perniagaannya
URI: http://cdr.uum.edu.my/jspui/handle/123456789/199
Payment Link: http://epay.uum.edu.my/go.php?billcode=CDRCASE&productid=TC240-1
Appears in Collections:Cases in CDR

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in CDR Repository are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.